zaterdag 4 december 2010

Ziek

Bestekes,

ik heb vandaag zeer veel tijd om jullie te schrijven, want ga waarschijnlijk de zetel en mijn bed niet veel uitkomen. Ik ben namelijk voor de eerste keer in zo'n zes jaar tijd ziek. En dat net tijdens een lang weekend met bezoek. Eergisteren voelde ik mij al een beetje slecht en sinds gisteren liggen mijn maag en darmen volledig overhoop. Op dit moment gaat het wanneer ik stilzit of -lig, maar bij de minste beweging wordt ik misselijk. Jolien en Fanny – mijn bezoek uit Valencia – zijn dus gisteren alleen uitgeweest en gaan vandaag hoogstwaarschijnlijk alleen shoppen. Fantastische stadsgids ben ik. Heb wel nog goede hoop, want Guia van hier op kot heeft het virus ook gehad en bij haar was het snel over.

Natuurlijk is er ook leuker nieuws dan mijn ziekte. Vorig weekend is Dries Nina en mij komen bezoeken vanuit Zaragoza. Weer een tof weekend met een bezoek aan alle tofste plekjes van de stad dus. Volgend weekend dan weer ga ik zeer waarschijnlijk naar Valencia om die uitwisseling te vervolledigen. Verder kijk ik er echt al naar uit even terug in België te zijn en de familie en de vrienden van altijd te zien. Ondertussen houdt het schoolwerk mij hier nog steeds goed bezig: begonnen aan de twee taken die ik dit semester moet maken – waarvan één een groepswerk en belachelijk weinig is – en nog steeds veel aan het lezen.

Zo, dat was het weer voor vandaag, maar hieronder vinden jullie wel nog een overzicht van mijn 'erasmuservaring' tot nu toe onder de vorm van een artikel voor Hermes, het kringblad van Historia (de kring van geschiedenisstudenten van Leuven). Tot binnenkort!

1 opmerking:

  1. Jeeeej! Ik vond het ook een zeer geslaagd bezoek! :) khoop dat ge snel beter wordt en nog veel succes daar! xx Dries

    BeantwoordenVerwijderen